І семестр План виховної
роботи з 01.09
по 03.09 2021р. - ОРГАНІЗАЦІЙНА ДЕКАДА |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Проведення Першого уроку. Година спілкування до 76-ї річниці завершення Другої
світової війни |
01.09 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Обмін враженнями про відпочинок під час літніх канікул. |
02.09 |
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Початок акції « Розмаїття
зелених насаджень», озеленення класної кімнати |
03.09 |
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Бесіда: «Люди яких професій
працюють у нашій школі». |
03.09 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне виховання) |
Конкурс
малюнків: «Моя школа». |
02.09 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Практична хвилинка: «Як швидше
підготуватися до уроку». |
02.09 |
|
|
Охорона життя та здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення здоров’я школярів) |
Проведення вступного
інструктажу з техніки безпеки. Бесіда з ТБ «Загальні правила поведінки» |
01.09 01.09 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда «Як поводитись на перерві». |
02.09 |
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Збір інформації про зайнятість
у гуртках. Складання соціально –
педагогічного паспорту класу.Організаційні збори батьківського активу. |
03.09 |
|
І семестр План виховної роботи з 06.09 по 10.09
2021 р. ТИЖДЕНЬ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА (ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ) |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
07.09 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Продовження
акції « Розмаїття зелених насаджень», озеленення
класної кімнати |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс
малюнків «Чарівна осінь» |
09.09 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Практичне
заняття «Поведінка на уроці» |
09.09 |
|
|
Охорона
життя та здоров’я. (Фізичний розвиток,
зміцнення здоров’я школярів) |
Бсіда з ТБ «Правила поведінки
учнів в школі на перерві» |
06.09 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда «Вчасно приходь до школи». |
10.09 |
|
|
Робота
з батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
Вивчення
разом з батьками питання організації
харчування учнів у новому навчальному році |
|
|
І семестр План виховної роботи з 13.09 по 17.09
2021 р. ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ
БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ НА ТЕМУ: «Вивчаємо! Знаємо!
Виконуємо!» |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником |
13.09 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Казка
«Як Незнайко вивчав правила дорожнього руху» |
15.09 |
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
|
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Акція
«Я – господар школи» |
14.09 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс
малюнків «Безпека на дорозі» |
15.09 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Гра:
«Давайте познайомимось з правилами поведінки». |
16.09 |
|
|
Охорона
життя та здоров’я. (Фізичний розвиток,
зміцнення здоров’я школярів) |
Бесіда:
«Правила поведінки дітей на вулиці» |
13.09 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда
з учнями про зовнішній вигляд. |
17.09 |
|
|
Робота
з батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
Пам’ятка для
батьків. |
|
|
І семестр План виховної роботи з 20.09 по 24.09
2021 р. ДЕКАДА ДО ВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до … |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником Година
спілкування до Міжнародного дня миру |
20.09 21.09 |
Проєкт « Первентивне виховання» |
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Урок
на природі. |
22.09 |
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Творча
діяльність: створення класного куточка |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Малювання
малюнків за змістом оповідань В.О. Сухомлинського |
23.09 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Інформативна
хвилинка «10 умов успішного навчання» |
24.09 |
Проєкт « Первентивне виховання» |
|
Охорона
життя та здоров’я. (Фізичний розвиток,
зміцнення здоров’я школярів) |
Бесіда:
«Поведінка у
громадському транспорті » |
20.09 |
|
|
Індивідуальна
робота з учнями та робота з соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна
бесіда з учнями про поведінку у їдальні. |
22.09 |
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Бесіда –
консультації для батьків в онлайн режимі. |
24.09 |
|
І семестр План виховної роботи з 27.09 по 01.10
2021 р. |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. Година
спілкування, присвячена акції « Моя
улюблена книга в шкільній бібліотеці». |
27.09 30.09 |
Проєкт « Первентивне виховання» |
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда: «Світ навколо тебе» |
01.10 |
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
|
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Малюнок
« Родинне дерево» |
30.09 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення здоров’я школярів) |
Бесіда:
«Як вберегтися від
отруєнь грибами» |
27.09 |
Проєкт « Здорова людина – здорова
країна» |
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Проведення індивідуальної роботи з учням, які
потребують особливої уваги |
28.09 |
|
|
Робота
з батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
Про авторитет
батьків. Бесіда з батьками в режимі онлайн. |
01.10 |
|
І семестр План виховної роботи з 04.10
по 08.10
2021 р. ДЕКАДА ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне
виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним керівником. |
04.10 |
|
себе (Превентивне виховання школярів) |
Бесіда: «Ми за життя без шкідливих звичок» |
05.10 |
Проєкт
« Здорова людина – здорова країна» |
|
природи
(Екологічне виховання учнів) |
Година милування природою: «Танок осіннього
листя». |
07.10 |
|
|
праці (Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і краса» |
06.10 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому
розвитку особистості та художньо-естетичне виховання) |
Година спілкування « Козацькому роду нема
переводу». |
08.10 |
|
|
навчання (Виховання свідомого
відношення до навчання) |
Гра: «Давайте познайомимось з правилами поведінки». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Як поводитися з собакою» |
04.10 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями. «Торкнутись
лагідно душі». |
08.10 |
|
|
Робота з
батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
|
|
|
І семестр План виховної
роботи з 11.10
по 15.10
2021 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником . |
11.10 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда: « Народні традиції – що
це» |
13.10 |
Проєкт «Первентивне виховання» |
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
|
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Акція « Збережемо книгу». |
12.10 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс
малюнків. « Наші герої». |
13.10 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Практична хвилинка: «Як швидше
підготуватися до уроку». |
12.10 |
|
|
Охорона життя та здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення здоров’я
школярів) |
Бесіда: « Якщо ви розбили
градусника» |
11.10 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда з дівчатками. Зачіска,
яка тобі личить. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
|
|
|
І семестр План виховної
роботи з 01.11 по 05.11
2021р. ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ НА ТЕМУ: «Добрий і злий сірничок» |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником |
01.11 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Слухання
казки « Приборканий вогонь» |
|
Проєкт « Здорова людина –
здорова країна» |
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Операція-рейд: «Чистий клас». |
04.11 |
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Рейд – перевірка « Моє робоче
місце» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс
малюнків «Вогонь – друг, вогонь – ворог» |
03.11 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда «Як досягти успіху» |
05.11 |
|
|
Охорона життя та здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення здоров’я школярів) |
Бесіда: «Пожежонебезпечні властивості речовин» |
01.11 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з
хлопчиками про вміння співчувати. |
04.11 |
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Оформлення пам`яток для батьків
|
|
|
І семестр План виховної роботи з 08.11
по 12.11
2021р. ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ І МОВИ |
||||
Розділи
виховної роботи: |
Тематика
бесід |
Дата
проведення |
Примітка
|
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне
виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. Інформативна хвилинка « 9
листопада – День украхнськох писемності та мови» |
08.11 |
Проєкт « Первентивне виховання» |
себе (Превентивне виховання школярів) |
|
|
|
|
природи
(Екологічне виховання учнів) |
Операція-рейд: «Чистий клас». |
09.11 |
|
|
праці (Трудове виховання) |
Рейд – перевірка « Моє робоче місце» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому
розвитку особистості та художньо-естетичне виховання) |
Розучування, декламування,
інсценування віршів : « Мистецтво слова» |
10.11 |
|
|
навчання (Виховання свідомого
відношення до навчання) |
Бесіда «Як досягти успіху» |
12.11 |
|
|
Охорона
життя та здоров’я. (Фізичний розвиток,
зміцнення здоров’я школярів) |
Бесіда: « Турботливе ставлення до очей» |
08.11 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з хлопчиками про вміння
співчувати. |
11.11 |
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Оформлення пам`яток для
батьків |
|
|
І семестр План виховної
роботи з 15.11
по 19.11
2021 р. ДЕКАДА ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. Зустріч – обговорення « Життя
людини – найвища цінність» Година спілкування до Міжнародного дня толерантності |
15.11 16.11 |
Проєкт « STOP боулінг, STOP насилля» |
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Прес-інформація
«Конвенція ООН про права
дитини». |
16.11 |
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс
малюнка « Ми живемо в Україні». |
17.11 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Наодинці вдома» |
15.11 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда про вміння слухати і
чути інших. |
19.11 |
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Відвідування родин учнів, які
мають проблеми із навчанням. |
|
|
І семестр План виховної роботи з 22.11
по 26.11
2021 р. |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником Година спілкування « Пам`ятаємо про голодомор» |
22.11 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Правознавчий вернісаж: « Я маю право…» |
25.11 |
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Виставка малюнків: «Ми за
здоровий спосіб життя». |
24.11 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда: «Як тренувати пам’ять». |
26.11 |
Проєкт « Первентивне виховання» |
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Участь у злочинах» |
22.11 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з окремими
учнями про культуру поведінки на перерві. |
25.11 |
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Вивчення морального клімату
класу у сім`ї, ставлення учнів до своїх
однолітків, рідних, поглядів на виховання. |
|
|
І семестр План виховної
роботи з 29.11
по 03.12
2021 р. ДЕКАДА БОРОТЬБИ ЗІ ШКІДЛИВИМИ
ЗВИЧКАМИ ТА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. Зустріч – обговорення « Життя
людини – найвища цінність» |
29.11 |
Проєкт « STOP боулінг, STOP насилля» |
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Операція « Чистий клас» |
02.12 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнка « Ми живемо в
Україні». |
01.12 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Година спілкування «Коли я виросту…» |
03.12 |
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: « Алкоголь – небезпечний ворог
організму » |
29.11 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна корекційна робота
з гіперактивними учнями. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Бесіда – консультації для батьків.. |
|
|
І семестр План виховної
роботи з 06.12
по 10.12
2021 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником |
06.12 |
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Правознавчий вернісаж: « Я маю право…» |
09.12 |
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
«Без труда нема плода» |
09.12 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Виставка малюнків: «Ми за
здоровий спосіб життя». |
08.12 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда: «Про старанність у навчанні». |
10.12 |
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Право людини на життя,
свободу та недоторканість» |
06.12 |
Проєкт «Здорова людина –
здорова країна» |
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальні бесіди про
культуру поведінки. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальні консультації з
батьками відстаючих у навчанні учнів |
|
|
І семестр План виховної
роботи з 13.12
по 17.12
2021 р. ТИЖДЕНЬ НАРОДОЗНАВСТВА |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. Година спілкування « Народні
звичаї та традиції». |
13.12 |
Проєкт « Первентивне виховання» |
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Відпочинок, зимові ігри на
свіжому повітрі. |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Бесіда « Все хочу вміти ( як
допомогти старшим). |
17.12 |
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс колядок та щидрівок. |
15.12 |
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Інсценізація казки:«Моя
улюблена казочка». |
14.12 |
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Запобігайте захворюванню на
туберкульоз» |
13.12 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Розсаджування дітей за партами. Щоденне
проведення веселих перерв і фізичних хвилинок. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Дискусія « Проблеми сімейного
виховання» |
16.12 |
|
І семестр План виховної роботи з 20.12
по 24.12
2021 р. ДЕКАДА
ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ НОВОРІЧНИХ СВЯТ |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне
виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
20.12 |
|
себе (Превентивне виховання школярів) |
|
|
|
|
природи
(Екологічне виховання учнів) |
Година милування природою: «Зима-скульптор». |
21.12 |
|
|
праці (Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому
розвитку особистості та художньо-естетичне виховання) |
Виставка малюнків «Як я хочу провести канікули?» |
22.12 |
|
|
навчання (Виховання свідомого
відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Обережно – ожеледиця!» |
20.12 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з соціальним педагогом,
психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями: «Як подолати поганий настрій?» |
24.12 |
|
|
Робота з
батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
Батьківський всеобруч « Права і обов’язки
дітей». |
24.12 |
|
І семестр План виховної роботи з 27.12
по 31.12
2021 р. |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне
виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
27.12 |
|
себе (Превентивне виховання школярів) |
|
|
|
|
природи
(Екологічне виховання учнів) |
Година милування природою: «Зима-скульптор». |
28.12 |
|
|
праці (Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому
розвитку особистості та художньо-естетичне виховання) |
Виставка малюнків «Як я хочу провести канікули?» |
29.12 |
|
|
навчання (Виховання свідомого
відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Щоб не зіпсувати новорічне свято» |
27.12 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з соціальним педагогом,
психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями: «Як подолати поганий настрій?» |
30.12 |
|
|
Робота з
батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
|
|
|
І І семестр План виховної роботи з 10.01
по 14.01
2022 р. ДЕКАДА НАРОДОЗНАВСТВА ТА
СОБОРНОСТІ |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне
виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним керівником |
|
|
себе (Превентивне виховання школярів) |
|
|
|
|
природи
(Екологічне виховання учнів) |
Бесіда:
«Турбота про птахів взимку». |
|
|
|
праці (Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому
розвитку особистості та художньо-естетичне виховання) |
Конкурс малюнків : « Птахи взимку» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого
відношення до навчання) |
Година мрій: «Коли Я виросту». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Правила поведінки під час зимових розваг» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з соціальним педагогом,
психологом. |
Аналіз ведення зошитів,
стану збереження підручників і навчального приладдя. |
|
|
|
Робота з
батьками. (Родинно-сімейне виховання
школярів) |
Індивідуальні консультації з батьками відстаючих
у навчанні учнів. |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 17.01
по 21.01
2022 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з
класним керівником. « Корисні та
шкідливі звички» |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Перегляд мультфільмів про
здоров’я |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Тренінг: «Все хочимо вміти (як
допомогти старшим). |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Виставка малюнків «Ми за
здоровий спосіб життя » |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Ранкове коло « Закони Здоров’я» |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Правила поведінки дітей на
кризі» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями.
Слушні поради. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Консультації для батьків |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 24.01
по 28.01
2022 р. ТИЖДЕНЬЗНАНЬ
БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ НА ТЕМУ «Здоров’я – запорука успіху!» |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда:
«Твій зовнішній вигляд». «Твої друзі – Чистота і Охайність» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
|
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда: «Як тренувати пам’ять». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Дії при шокові та ударах» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями. «Кого ми
вважаємо красивими?» |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Бесіда – консультації для батьків.. |
|
|
І І семестр План виховної роботи з 31.01
по 04.02
2022 р. ДЕКАДА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ
СЛУЖБИ (згідно плану роботи соціального педагога та психолога) |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. Виховна година «Співробітництво
краще за конфлікт» |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда«Шкідливі звички» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами. |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і
краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс на кращий малюнок «Казка
зимового лісу |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
«Моя улюблена казочка». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Що означає бути справедливим» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Вправи для координації постави. Індивідуальна робота
з учнями. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Батьківський всеобруч «
Правознавчі аспекти виховання дитини в сім`ї» |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 07.02
по 11.02
2022 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним керівником. Година
спілкування «Зимо , час тобі не лютувати, а весні дорогу дати»(Стрітення). |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда «Закони здоров’я» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Зимові
ігри на шкільному майданчику |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнків «Ми за
здоровий спосіб життя» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Ранок веселих
завдань (розгадування
загадок, ребусів, кросвордів) |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Заходи безпечного
поводження на кризі» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Визначеня нахилів та здібностей учнів. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальні консультації з
батьками дитини, що навчається на інклюзивній формі навчання. |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 14.02
по 18.02
2022 р. ДЕКАДА ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ
СОТНІ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з
класним керівником. Година спілкування “До Дня пам’яті Героїв
Небесної Сотні” |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда
«Життєві навички сприятливі для здоров’я» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
|
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
«Мої здібності і таланти». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Будьте обережні на залізниці» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями про страхи.. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальна бесіда з батьками про страхи дітей. |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 21.02
по 25.02 2022 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Акція: «Книжкова лікарня». |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Розучування,
декламування, інсценування віршів: «Мистецтво слова». |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Цікаві загадки, кросфорди. |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Що треба знати з електробезпеки» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями - як розвинути
увагу та пам’ять. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Бесіда – консультації для батьків.. |
|
|
І І семестр План виховної роботи з 28.02
по 04.03
2022 р. ДЕКАДА ШЕВЧЕНКІВСЬКИХ СВЯТ |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником Виховна
година «Вічне слово Кобзаря». |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Конкурс
вітальних листівок « Зі святом 8 березня» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Акція: «Як я можу зберегти
природу». |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і
краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс
малюнків до творів Т. Г. Шевченка Конкурс
на кращий малюнок «Портрети моєї матусі» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда: «Перерву можна провести
з користю». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Служби охорони громадського
порядку» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями.
Правила товаришування. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
|
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 07.03
по 11.03
2022 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. Година спілкування «Рідний край, весну зустрічай»(бесіда про
весняні свята, традиції народу , прикмети). |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда: «Про непорозуміння і
суперечки з друзями». |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
|
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Акція: «Книжкова лікарня». |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнків: « Першоцвіти» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Година мрій: «Коли Я виросту». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Що треба знати про хворобу
Боткіна?» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями. Як уникнути
конфліктної ситуації. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
|
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 14.03
по 18.03
2022 р. ТИЖДЕНЬ КНИГИ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. Бесіда: «Краса навколо тебе». |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Ранок «Пісенне коло» (веснянки , хоровий спів |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Акція: «Збережемо чистим
довкілля». |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнків. «Чарівні
пейзажі». |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Повторення правил безпечної
поведінки |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення здоров’я школярів) |
Бесіда: «Як поводися на випадок нападу» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
День компліментів. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Круглий стіл «Здоров`я наших дітей» |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 21.03
по 25.03
2022 р. ТИЖДЕНЬ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда «Як досягти успіху» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Урок – подорож |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Операція-рейд: «Чистий клас». |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
|
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Цікаві конкурси та загадки |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Як залишити шахраїв без роботи» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда з дівчатками. «Коса – дівоча краса». |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
|
|
|
І семестр План виховної роботи з 04.04
по 08.04
2022 р. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ
ПЕРІОД |
||||
Розділи виховної роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне
ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником Година спілкування «Сміємося і жартуємо» (розповіді
дітей про смішні пригоди під час канікул). |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда «Правила безпечної
поведінки дітей» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
«Свято книги» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда: «Про старанність у навчанні». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Наркотична залежність» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна робота з учнями. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Бесіда – консультації для батьків.. |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 11.04 по 15.04
2022 р. ДЕКАДА
ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником. Бесіда
«Бережи здоров`я змолоду» |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда вчителя «З лікарем
треба дружити» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Спостереження за змінами в природі. |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнків «Що я знаю про
небезпеку?» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Бесіда: «Правила організованого та відповідального учня: |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Обережно кліщі!» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Індивідуальна бесіда з учнями. |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
|
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 18.04
по 22.04
2022 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Екологічний проект «Знайомі незнайомі» ( рослин, що ростуть поряд із будинком) |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
|
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості) |
Конкурс малюнків « Збережемо
природу» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Електричний струм» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда «Дотримуйся правил для учнів». |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальна бесіда з батьками |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 25.04
по 29.04
2022 р. ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ БЕЗПЕКИ
ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ НА ТЕМУ: «ОБЕРЕЖНО: небезпека!» |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова зустріч з класним
керівником Кл.
год. «Чорнобиль не має минулого часу». |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Година спілкування «Рідний
край, де ми живемо Україною зовемо!» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Відпочинок на природі |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Операція « Чистий клас» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнків «Що я знаю про
Чорнобиль?» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Математичний
конкурс «Рахуємо швидко і весело» |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Опіки» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
|
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Бесіда – консультації для батьків.. |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 03.05
по 06.05
2022 р. ДЕКАДА ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником Бесіда «Бережи здоров`я
змолоду» (загартування дітей , здорова їжа ) |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Екологічний проект «Знайомі незнайомі» (малюнки рослин, що ростуть поряд із
будинком) |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Оновлення відомостей про
ветеранів ВВв. Акція: «Зірка памяті». |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості) |
.Бесіда: «Як висловлювати
вдячність?» Конкурс малюнків «Що я знаю про
війну?» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Блискавка» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда «Дотримуйся правил для учнів». |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальна бесіда з батьками |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з
09.05 по 13.05. 2022 р. |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Кл.
год. «Хочеш мати друга – навчись другом бути». |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Догляд за кімнатними рослинами. |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і
краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Розробка проектної презентації
на тему тижня. |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
Тренувальні вправи: «Як
покращити уважність на дорозі?». |
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: « Загальні правила при
організації купання дітей» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з соціальним
педагогом, психологом. |
|
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальна бесіда з батьками про здібності та нахили дітей. |
|
|
І І семестр План виховної
роботи
з 16.05
по 20.05
2022 р. ТИЖДЕНЬЗНАНЬБЕЗПЕКИЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІНАТЕМУ: «Правила дорожнього
руху – твої правила!» |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. Година
спілкування |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
Бесіда «Що ми знаємо про
безпеку на дорозі ?» |
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
|
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Операція-рейд: «Чистий клас». |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості та художньо-естетичне
виховання) |
Конкурс малюнків « Безпечна
дорога до школи» |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення здоров’я
школярів) |
Бесіда: « Безпека дорожнього
руху це – життя » |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
|
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Батьківські збори «Мікроклімат
та взаємостосунки в сімї» |
|
|
І І семестр План виховної
роботи з 23.05
по 31.05
2022 р. ДЕКАДА ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ЗА РІК |
||||
Розділи виховної
роботи: |
Тематика бесід |
Дата проведення |
Примітка |
|
Ціннісне ставлення особистості до… |
суспільства і держави (Національно-патріотичне виховання учнів) |
Ранкова
зустріч з класним керівником. |
|
|
себе (Превентивне
виховання школярів) |
|
|
|
|
природи (Екологічне виховання учнів) |
Екологічний проект «Знайомі незнайомі» (малюнки рослин, що ростуть поряд із
будинком) |
|
|
|
праці
(Трудове виховання) |
Трудовий десант « Затишок і
краса» |
|
|
|
мистецтва (Сприяння творчому розвитку особистості) |
Конкурс малюнків |
|
|
|
навчання (Виховання свідомого відношення до навчання) |
|
|
|
|
Охорона життя та
здоров’я. (Фізичний розвиток, зміцнення
здоров’я школярів) |
Бесіда: «Основні правила
поведінки на воді» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями та робота з
соціальним педагогом, психологом. |
Бесіда «Дотримуйся правил для учнів». |
|
|
|
Робота з батьками. (Родинно-сімейне виховання школярів) |
Індивідуальна бесіда з батьками: «Формування інтересу до читання
у четвертокласників». |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар